ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
+24
Σαντικαι4
DIO
Barbabilios
palios-4
zaxos4snakes
COOPER 14
ayuto PAS
thanos4
PasGiannina
Mihalis Fr
roni4
billbong 6
titormos_nikaia_g6
thanosleeds
Gi0`
Rossoblu
Michael
mario4
wesper
pane-athens
RedBlueWarriorG4
Serraios-5-
agriniwths6
Mitsos14
28 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 7
Σελίδα 1 από 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Σήμερα έγινε η έναρξη των Πανελληνίων...
Πρώτο μάθημα η Νεοελληνική γλώσσα & Έκθεση...
Τα θέματα από το Υπουργείο:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄)
ΠΕΜΠΤΗ 12 ΜΑΪΟΥ 2011
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ: ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4)
ΚΕΙΜΕΝΟ
Είναι δεδομένο ότι το διαδίκτυο έφερε μια πιο ισότιμη πρόσβαση στη γνώση. Ζούμε ένα κύμα εκδημοκρατισμού της γνώσης. Παλιότερα, για να δει κανείς τη βιβλιοθήκη του Κέμπριτζ, έπρεπε να ταξιδέψει χιλιάδες χιλιόμετρα. Σήμερα, μπορεί να βρει τα βιβλία της από το γραφείο του. Παλιότερα, έπρεπε να έχει κάποιος λεφτά για να παρακολουθήσει μαθήματα του ΜΙΤ1. Σήμερα, έρχονται διαδικτυακά στο σπίτι του.
Σ’ αυτόν τον υπαρκτό εκδημοκρατισμό της γνώσης ορθώνονται τρεις γκρίνιες. Η μία είναι η άρνηση της τεχνολογίας, εξαιτίας των πιθανών κινδύνων που έχει η ανάπτυξή της. Ο Πολ Βιρίλιο, για παράδειγμα, έγραψε την «Πληροφοριακή Βόμβα». Είναι σίγουρος ότι η κοινωνία της γνώσης ενέχει κινδύνους, αλλά άγνωστους. Δεν τους ξέρει, αλλά...υπάρχουν. Η δεύτερη γκρίνια έχει να κάνει με τα «παιδάκια της Αφρικής». Το ακούμε για κάθε νέα τεχνολογία: «Τι να το κάνω εγώ το εμβόλιο για το Αλτσχάιμερ2, όταν τα παιδιά της Αφρικής δεν έχουν ούτε ασπιρίνη για τον πυρετό;». Το επιχείρημα έχει εν μέρει λογική. Πραγματικά «τι να το κάνεις το εμβόλιο για το Αλτσχάιμερ, αν δεν έχεις Αλτσχάιμερ;». Αν όμως αποκτήσεις, το πρώτο που ξεχνάς είναι τα «παιδάκια της Αφρικής». Η τρίτη γκρίνια έχει να κάνει με το διαβόητο «ψηφιακό χάσμα». Βέβαια, καμιά τεχνολογία, καμιά επιστημονική επανάσταση δεν διαχέεται αμέσως σε όλη την υφήλιο. Ο Γουτεμβέργιος τύπωσε την πρώτη Βίβλο το 1455· ωστόσο στην Ελλάδα η τυπογραφία ήρθε στις αρχές του 19ου αιώνα. Όσο για το τυπωμένο βιβλίο, ακόμη πασχίζουμε να γίνει κτήμα του ελληνικού λαού. Το σημαντικό, όμως, είναι ότι η επανάσταση έγινε και ακόμη προχωρεί. Εξάλλου, αυτοί που μιλούν για ψηφιακό χάσμα στην Αφρική πρέπει να αναλογιστούν ποιο είναι το τυπογραφικό χάσμα του δυτικού κόσμου με την Αφρική.
Πολύ περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να μετέχουν ισότιμα στην κοινωνία της γνώσης και πλέον όχι μόνον ως αναγνώστες, αλλά και ως ΤΕΛΟΣ 1ΗΣ ΑΠΟ 4 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 2ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ – Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ
συγγραφείς. Στον κυβερνοχώρο, οικονομικά και τεχνολογικά, όλοι βρίσκονται στο ίδιο σημείο εκκίνησης. Στο διαδίκτυο, το άρθρο ενός δημοσιογράφου είναι εξίσου προσβάσιμο με το άρθρο ενός πιτσιρίκου. Δηλαδή, τα δίκτυα επικοινωνιών ισοπεδώνουν παλιές ιεραρχίες της βιομηχανικής κοινωνίας και απομένει να δούμε αν θα συνθέσουν νέες. Στον κυβερνοχώρο λειτουργεί καθένας σύμφωνα με τις ανάγκες του και τις δυνατότητές του. Αυτό όμως δημιουργεί έναν κατακερματισμό της εμπειρίας που τρομάζει πολλούς. Η κοινότητα χρειάζεται την κοινή εμπειρία για να είναι κοινότητα. Από την άλλη, όλη αυτή η πληθώρα διαθέσιμων πληροφοριών μετατρέπεται σε άγχος. «Πληροφοριακό άγχος» το ονομάζουν κάποιοι ψυχολόγοι: «να προλάβω να δω το ένα, να διαβάσω το άλλο, να μη χάσω το τρίτο, ώστε να μην είμαι εκτός θέματος και εκτός της κοινότητας όπου ζω και λειτουργώ». Αυτό το άγχος είναι λογικό να υπάρχει και να μεγεθύνεται, όσο μεγαλώνει το ποσό των πληροφοριών που όλοι έχουμε διαθέσιμες.
Όλα αυτά είναι πραγματικά, αλλά το ίδιο θα έλεγε κι ένας μοναχός του Μεσαίωνα βλέποντας την πλημμύρα των αιρετικών κειμένων που άρχισαν να βγαίνουν από τις τυπογραφικές μηχανές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η πληροφορική επανάσταση είναι σε μετάβαση και κάθε επανάσταση σε μετάβαση διασπείρει σύγχυση. Το παλιό δεν έχει πεθάνει και το καινούριο δεν έχει γεννηθεί.
Πάσχος Μανδραβέλης. Από τον ημερήσιο τύπο (διασκευή).
1. ΜΙΤ: Τεχνολογικό Ινστιτούτο Μασαχουσέτης.
2. Αλτσχάιμερ: Νόσος με κυριότερο σύμπτωμα την απώλεια της μνήμης.
ΤΕΛΟΣ 2ΗΣ ΑΠΟ 4 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 3ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ – Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ
A1. Να γράψετε στο τετράδιό σας την περίληψη του κειμένου που σας δόθηκε. (100-120 λέξεις)
Μονάδες 25
Β1. «Η κοινότητα χρειάζεται την κοινή εμπειρία για να είναι κοινότητα». Να αναπτύξετε σε μία παράγραφο 60 - 80 λέξεων το περιεχόμενο της παραπάνω περιόδου.
Μονάδες 10
Β2. α) Να αναφέρετε δύο τρόπους ανάπτυξης της δεύτερης παραγράφου. («Σ’ αυτόν τον υπαρκτό [...] με την Αφρική»). (Μονάδες 4)
β) Να βρείτε τη δομή της ίδιας παραγράφου. (Μονάδες 3)
Μονάδες 7
Β3. α) Να αιτιολογήσετε τη χρήση των εισαγωγικών στις παρακάτω περιπτώσεις:
«Πληροφοριακή Βόμβα»
«Τι να το κάνω εγώ το εμβόλιο για το Αλτσχάιμερ, όταν τα παιδιά της Αφρικής δεν έχουν ούτε ασπιρίνη για τον πυρετό;»
«Πληροφοριακό άγχος»
(Μονάδες 3)
β) Να βρείτε στο κείμενο πέντε παραδείγματα μεταφορικής λειτουργίας της γλώσσας. (Μονάδες 5)
Μονάδες 8
Β4. α) Να γράψετε από ένα συνώνυμο για καθεμιά από τις παρακάτω λέξεις του κειμένου:
πιθανών, ξεχνάς, κατακερματισμό, μετατρέπεται, διασπείρει. (Μονάδες 5)
β) Να γράψετε από ένα αντώνυμο για καθεμιά από τις παρακάτω λέξεις του κειμένου:
υπαρκτό, άρνηση, σίγουρος, προσβάσιμο, λογικό.
(Μονάδες 5)
Μονάδες 10
ΤΕΛΟΣ 3ΗΣ ΑΠΟ 4 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ – Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ
Γ1. Ως ομιλητής σε ημερίδα που οργανώνει το σχολείο σου με θέμα τη χρήση του διαδικτύου, να αναπτύξεις τις απόψεις σου σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει το διαδίκτυο στη διάδοση της γνώσης, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί δημιουργικά στο πλαίσιο του σχολείου. (500-600 λέξεις)
Μονάδες 40
ΟΔΗΓΙΕΣ (για τους εξεταζομένους)
1. Στο τετράδιο να γράψετε μόνο τα προκαταρκτικά (ημερομηνία, εξεταζόμενο μάθημα). Να μην αντιγράψετε τα θέματα στο τετράδιο.
2. Να γράψετε το ονοματεπώνυμό σας στο πάνω μέρος των φωτοαντιγράφων αμέσως μόλις σας παραδοθούν. Δεν επιτρέπεται να γράψετε καμιά άλλη σημείωση. Κατά την αποχώρησή σας να παραδώσετε μαζί με το τετράδιο και τα φωτοαντίγραφα.
3. Να απαντήσετε στο τετράδιό σας σε όλα τα θέματα.
4. Να γράψετε τις απαντήσεις σας μόνο με μπλε ή μόνο με μαύρο στυλό.
5. Κάθε απάντηση τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
6. Διάρκεια εξέτασης: τρεις (3) ώρες μετά τη διανομή των φωτοαντιγράφων.
7. Χρόνος δυνατής αποχώρησης: 10.00 π.μ.
KΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
http://www.minedu.gov.gr/
Πρώτο μάθημα η Νεοελληνική γλώσσα & Έκθεση...
Τα θέματα από το Υπουργείο:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄)
ΠΕΜΠΤΗ 12 ΜΑΪΟΥ 2011
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΥΝΟΛΟ ΣΕΛΙΔΩΝ: ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4)
ΚΕΙΜΕΝΟ
Είναι δεδομένο ότι το διαδίκτυο έφερε μια πιο ισότιμη πρόσβαση στη γνώση. Ζούμε ένα κύμα εκδημοκρατισμού της γνώσης. Παλιότερα, για να δει κανείς τη βιβλιοθήκη του Κέμπριτζ, έπρεπε να ταξιδέψει χιλιάδες χιλιόμετρα. Σήμερα, μπορεί να βρει τα βιβλία της από το γραφείο του. Παλιότερα, έπρεπε να έχει κάποιος λεφτά για να παρακολουθήσει μαθήματα του ΜΙΤ1. Σήμερα, έρχονται διαδικτυακά στο σπίτι του.
Σ’ αυτόν τον υπαρκτό εκδημοκρατισμό της γνώσης ορθώνονται τρεις γκρίνιες. Η μία είναι η άρνηση της τεχνολογίας, εξαιτίας των πιθανών κινδύνων που έχει η ανάπτυξή της. Ο Πολ Βιρίλιο, για παράδειγμα, έγραψε την «Πληροφοριακή Βόμβα». Είναι σίγουρος ότι η κοινωνία της γνώσης ενέχει κινδύνους, αλλά άγνωστους. Δεν τους ξέρει, αλλά...υπάρχουν. Η δεύτερη γκρίνια έχει να κάνει με τα «παιδάκια της Αφρικής». Το ακούμε για κάθε νέα τεχνολογία: «Τι να το κάνω εγώ το εμβόλιο για το Αλτσχάιμερ2, όταν τα παιδιά της Αφρικής δεν έχουν ούτε ασπιρίνη για τον πυρετό;». Το επιχείρημα έχει εν μέρει λογική. Πραγματικά «τι να το κάνεις το εμβόλιο για το Αλτσχάιμερ, αν δεν έχεις Αλτσχάιμερ;». Αν όμως αποκτήσεις, το πρώτο που ξεχνάς είναι τα «παιδάκια της Αφρικής». Η τρίτη γκρίνια έχει να κάνει με το διαβόητο «ψηφιακό χάσμα». Βέβαια, καμιά τεχνολογία, καμιά επιστημονική επανάσταση δεν διαχέεται αμέσως σε όλη την υφήλιο. Ο Γουτεμβέργιος τύπωσε την πρώτη Βίβλο το 1455· ωστόσο στην Ελλάδα η τυπογραφία ήρθε στις αρχές του 19ου αιώνα. Όσο για το τυπωμένο βιβλίο, ακόμη πασχίζουμε να γίνει κτήμα του ελληνικού λαού. Το σημαντικό, όμως, είναι ότι η επανάσταση έγινε και ακόμη προχωρεί. Εξάλλου, αυτοί που μιλούν για ψηφιακό χάσμα στην Αφρική πρέπει να αναλογιστούν ποιο είναι το τυπογραφικό χάσμα του δυτικού κόσμου με την Αφρική.
Πολύ περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να μετέχουν ισότιμα στην κοινωνία της γνώσης και πλέον όχι μόνον ως αναγνώστες, αλλά και ως ΤΕΛΟΣ 1ΗΣ ΑΠΟ 4 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 2ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ – Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ
συγγραφείς. Στον κυβερνοχώρο, οικονομικά και τεχνολογικά, όλοι βρίσκονται στο ίδιο σημείο εκκίνησης. Στο διαδίκτυο, το άρθρο ενός δημοσιογράφου είναι εξίσου προσβάσιμο με το άρθρο ενός πιτσιρίκου. Δηλαδή, τα δίκτυα επικοινωνιών ισοπεδώνουν παλιές ιεραρχίες της βιομηχανικής κοινωνίας και απομένει να δούμε αν θα συνθέσουν νέες. Στον κυβερνοχώρο λειτουργεί καθένας σύμφωνα με τις ανάγκες του και τις δυνατότητές του. Αυτό όμως δημιουργεί έναν κατακερματισμό της εμπειρίας που τρομάζει πολλούς. Η κοινότητα χρειάζεται την κοινή εμπειρία για να είναι κοινότητα. Από την άλλη, όλη αυτή η πληθώρα διαθέσιμων πληροφοριών μετατρέπεται σε άγχος. «Πληροφοριακό άγχος» το ονομάζουν κάποιοι ψυχολόγοι: «να προλάβω να δω το ένα, να διαβάσω το άλλο, να μη χάσω το τρίτο, ώστε να μην είμαι εκτός θέματος και εκτός της κοινότητας όπου ζω και λειτουργώ». Αυτό το άγχος είναι λογικό να υπάρχει και να μεγεθύνεται, όσο μεγαλώνει το ποσό των πληροφοριών που όλοι έχουμε διαθέσιμες.
Όλα αυτά είναι πραγματικά, αλλά το ίδιο θα έλεγε κι ένας μοναχός του Μεσαίωνα βλέποντας την πλημμύρα των αιρετικών κειμένων που άρχισαν να βγαίνουν από τις τυπογραφικές μηχανές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η πληροφορική επανάσταση είναι σε μετάβαση και κάθε επανάσταση σε μετάβαση διασπείρει σύγχυση. Το παλιό δεν έχει πεθάνει και το καινούριο δεν έχει γεννηθεί.
Πάσχος Μανδραβέλης. Από τον ημερήσιο τύπο (διασκευή).
1. ΜΙΤ: Τεχνολογικό Ινστιτούτο Μασαχουσέτης.
2. Αλτσχάιμερ: Νόσος με κυριότερο σύμπτωμα την απώλεια της μνήμης.
ΤΕΛΟΣ 2ΗΣ ΑΠΟ 4 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 3ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ – Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ
A1. Να γράψετε στο τετράδιό σας την περίληψη του κειμένου που σας δόθηκε. (100-120 λέξεις)
Μονάδες 25
Β1. «Η κοινότητα χρειάζεται την κοινή εμπειρία για να είναι κοινότητα». Να αναπτύξετε σε μία παράγραφο 60 - 80 λέξεων το περιεχόμενο της παραπάνω περιόδου.
Μονάδες 10
Β2. α) Να αναφέρετε δύο τρόπους ανάπτυξης της δεύτερης παραγράφου. («Σ’ αυτόν τον υπαρκτό [...] με την Αφρική»). (Μονάδες 4)
β) Να βρείτε τη δομή της ίδιας παραγράφου. (Μονάδες 3)
Μονάδες 7
Β3. α) Να αιτιολογήσετε τη χρήση των εισαγωγικών στις παρακάτω περιπτώσεις:
«Πληροφοριακή Βόμβα»
«Τι να το κάνω εγώ το εμβόλιο για το Αλτσχάιμερ, όταν τα παιδιά της Αφρικής δεν έχουν ούτε ασπιρίνη για τον πυρετό;»
«Πληροφοριακό άγχος»
(Μονάδες 3)
β) Να βρείτε στο κείμενο πέντε παραδείγματα μεταφορικής λειτουργίας της γλώσσας. (Μονάδες 5)
Μονάδες 8
Β4. α) Να γράψετε από ένα συνώνυμο για καθεμιά από τις παρακάτω λέξεις του κειμένου:
πιθανών, ξεχνάς, κατακερματισμό, μετατρέπεται, διασπείρει. (Μονάδες 5)
β) Να γράψετε από ένα αντώνυμο για καθεμιά από τις παρακάτω λέξεις του κειμένου:
υπαρκτό, άρνηση, σίγουρος, προσβάσιμο, λογικό.
(Μονάδες 5)
Μονάδες 10
ΤΕΛΟΣ 3ΗΣ ΑΠΟ 4 ΣΕΛΙΔΕΣ
ΑΡΧΗ 4ΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ – Γ΄ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ
Γ1. Ως ομιλητής σε ημερίδα που οργανώνει το σχολείο σου με θέμα τη χρήση του διαδικτύου, να αναπτύξεις τις απόψεις σου σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρει το διαδίκτυο στη διάδοση της γνώσης, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί αυτό να αξιοποιηθεί δημιουργικά στο πλαίσιο του σχολείου. (500-600 λέξεις)
Μονάδες 40
ΟΔΗΓΙΕΣ (για τους εξεταζομένους)
1. Στο τετράδιο να γράψετε μόνο τα προκαταρκτικά (ημερομηνία, εξεταζόμενο μάθημα). Να μην αντιγράψετε τα θέματα στο τετράδιο.
2. Να γράψετε το ονοματεπώνυμό σας στο πάνω μέρος των φωτοαντιγράφων αμέσως μόλις σας παραδοθούν. Δεν επιτρέπεται να γράψετε καμιά άλλη σημείωση. Κατά την αποχώρησή σας να παραδώσετε μαζί με το τετράδιο και τα φωτοαντίγραφα.
3. Να απαντήσετε στο τετράδιό σας σε όλα τα θέματα.
4. Να γράψετε τις απαντήσεις σας μόνο με μπλε ή μόνο με μαύρο στυλό.
5. Κάθε απάντηση τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
6. Διάρκεια εξέτασης: τρεις (3) ώρες μετά τη διανομή των φωτοαντιγράφων.
7. Χρόνος δυνατής αποχώρησης: 10.00 π.μ.
KΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
http://www.minedu.gov.gr/
Έχει επεξεργασθεί από τον/την john gate-5- στις Παρ 7 Σεπ 2012 - 14:48, 1 φορά
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Ψιλοπαλουκι μου φαινεται η περιληψη...
Η εκθεση εχει ωραιο θεμα που το δουλευουν πολυ
στην 3η λυκειου...
Η εκθεση εχει ωραιο θεμα που το δουλευουν πολυ
στην 3η λυκειου...
????????- Επισκέπτης
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ....!
agriniwths6- Αριθμός μηνυμάτων : 237
Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Ομάδα :
Registration date : 11/08/2009
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
gomez4 έγραψε:Ψιλοπαλουκι μου φαινεται η περιληψη...
Η εκθεση εχει ωραιο θεμα που το δουλευουν πολυ
στην 3η λυκειου...
Συμφωνώ...
Στα ΕΠΑΛ το θέμα της έκθεσης αφορούσε τα κινητά τηλέφωνα...
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την john gate-5- στις Τετ 31 Αυγ 2011 - 12:45, 1 φορά
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Serraios-5-- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3131
Ομάδα :
Registration date : 26/05/2009
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Δεν έχει σημασία αν είναι εύκολα τα θέματα. Αν είναι εύκολα τα θέματα, ανεβαίνουν οι βάσεις, αν είναι δύσκολα θα πέσουν οι βάσεις.
Το θέμα είναι πώς θα γράψεις εσύ συγκριτικά με τους υπολοίπους.
Το θέμα είναι πώς θα γράψεις εσύ συγκριτικά με τους υπολοίπους.
Serraios-5-- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3131
Ομάδα :
Registration date : 26/05/2009
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Serraios-5- έγραψε:Οι εξετάζοντες τι να την κάνουν;
Οι εξεταζόμενοι τη χρειάζονται.
Πάλι καλά που έχουμε και σένα Μπαμπινιώτη...
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
πολλά - ρε μάγκες
εγώ του παραχρόνου δίνω τις τελευταίες πανελλήνιες του υπάρχοντος συστήματος ...
άάάίντε να δούμε!!!
εγώ του παραχρόνου δίνω τις τελευταίες πανελλήνιες του υπάρχοντος συστήματος ...
άάάίντε να δούμε!!!
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Εγώ πάντως δεν έδωσα σε κανέναν -
Κάποιος μάλλον βιάστηκε να ανταποδώσει.
Κάποιος μάλλον βιάστηκε να ανταποδώσει.
Serraios-5-- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3131
Ομάδα :
Registration date : 26/05/2009
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Γενικα ευκολα τα θεματα μονο η Β1 ηταν λιγο δυσκολη.
Το θεμα της Εκθεσης απο τα καλυτερα που μπορουσαν να πεσουν για μενα.
Τωρα το Σαββατο Μαθηματικα ΓΠ...για να δουμε.
Το θεμα της Εκθεσης απο τα καλυτερα που μπορουσαν να πεσουν για μενα.
Τωρα το Σαββατο Μαθηματικα ΓΠ...για να δουμε.
RedBlueWarriorG4- Αριθμός μηνυμάτων : 241
Τόπος : Τρικαλα-Θεσσαλονικη
Ομάδα :
Ομάδα : FCB
Registration date : 08/06/2010
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Από όσο γνωρίζω δεύτερο μάθημα είναι τα Μαθηματικά Γενικής παιδείας...
τρόμαξα και μόνο που το άκουσα...
Κουράγιο στους εξεταζομένους!
τρόμαξα και μόνο που το άκουσα...
Κουράγιο στους εξεταζομένους!
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Ευκολα ειναι τα Μαθηματικα Γενικης Παιδειας τα Κατευθυνσης ειναι παλουκι που γραφουμε τη Δευτερα.
RedBlueWarriorG4- Αριθμός μηνυμάτων : 241
Τόπος : Τρικαλα-Θεσσαλονικη
Ομάδα :
Ομάδα : FCB
Registration date : 08/06/2010
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΑΓΚΕΣ... ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΩΡΑ...ΑΛΛΑ ΠΡΟΕΧΟΥΝ...
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑΚΙΑ ΤΡΕΛΑ...ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Υ.Γ. ΟΥΤΕ ΜΕ 100,000 ΔΕΝ ΞΑΝΑΔΙΝΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ...ΠΟΛΥ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ!!!!
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑΚΙΑ ΤΡΕΛΑ...ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
Υ.Γ. ΟΥΤΕ ΜΕ 100,000 ΔΕΝ ΞΑΝΑΔΙΝΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ...ΠΟΛΥ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ!!!!
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Αντε μαγκες οσοι δινετε στρωθειτε διαβαστε και αφηστε το Pc.
Γραφετε καλα τωρα και μακαρι να μπειτε ολοι στη σχολη που επιθυμειτε.
Προσπαθειστε τωρα για να μην μετανιωσετε μετα απο λιγα χρονια.
Γραφετε καλα τωρα και μακαρι να μπειτε ολοι στη σχολη που επιθυμειτε.
Προσπαθειστε τωρα για να μην μετανιωσετε μετα απο λιγα χρονια.
wesper- Αριθμός μηνυμάτων : 353
Τόπος : Ευοσμος
Ομάδα :
Ομάδα : ΜΟΝΟ ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ ΡΕ!
Registration date : 08/07/2009
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Σωστός ο φίλος wesper...
Η προσπάθεια που κάνετε θα ανταμειφθεί...
Να είστε σίγουροι...
Καλή Επιτυχία!
Αύριο Βιολογία & Μαθηματικά νομίζω...
Η προσπάθεια που κάνετε θα ανταμειφθεί...
Να είστε σίγουροι...
Καλή Επιτυχία!
Αύριο Βιολογία & Μαθηματικά νομίζω...
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Μηδένισαν το γραπτό επειδή χτύπησε το κινητό
Ξέχασε να αφήσει στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο το κινητό του ένας υποψήφιος στις Πανελλήνιες εξετάσεις και δυστυχώς οι εξεταστές εξάντλησαν την αυστηρότητα τους, μηδενίζοντας το γραπτό του.
Όπως αναφέρει το Cretalive, το περιστατικό σημειώθηκε στο 3ο Λύκειο Ηρακλείου στην Κρήτη, όταν ο άτυχος μαθητής έλαβε μια κλήση κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
Το ακόμα πιο εξωφρενικό της υπόθεσης ήταν ότι τον καλούσε μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για διαφημιστικούς λόγους...
Οι εξεταστές παρ'όλα αυτά, και ενώ είχαν εξακριβώσει ότι ο μαθητής δεν σκόπευε να αντιγράψει, προχώρησαν στις τυπικές διαδικασίες, δηλαδή του μηδένισαν την κόλλα και τον απέβαλαν από την αίθουσα.
Πάντως ο μαθητής, αν και εφόσον πια θα έχει το κουράγιο, μπορεί να συνεχίσει κανονικά να δίνει τα υπόλοιπα μαθήματα.
cosmo.gr
Ξέχασε να αφήσει στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο το κινητό του ένας υποψήφιος στις Πανελλήνιες εξετάσεις και δυστυχώς οι εξεταστές εξάντλησαν την αυστηρότητα τους, μηδενίζοντας το γραπτό του.
Όπως αναφέρει το Cretalive, το περιστατικό σημειώθηκε στο 3ο Λύκειο Ηρακλείου στην Κρήτη, όταν ο άτυχος μαθητής έλαβε μια κλήση κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
Το ακόμα πιο εξωφρενικό της υπόθεσης ήταν ότι τον καλούσε μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για διαφημιστικούς λόγους...
Οι εξεταστές παρ'όλα αυτά, και ενώ είχαν εξακριβώσει ότι ο μαθητής δεν σκόπευε να αντιγράψει, προχώρησαν στις τυπικές διαδικασίες, δηλαδή του μηδένισαν την κόλλα και τον απέβαλαν από την αίθουσα.
Πάντως ο μαθητής, αν και εφόσον πια θα έχει το κουράγιο, μπορεί να συνεχίσει κανονικά να δίνει τα υπόλοιπα μαθήματα.
cosmo.gr
Serraios-5-- Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 3131
Ομάδα :
Registration date : 26/05/2009
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
πολύ άτυχος ο gomez4
mario4- Respected
- Αριθμός μηνυμάτων : 16471
Τόπος : ΛΑΣΙΘΙ
Ομάδα :
Ομάδα :
Μισή μυριάδα έτη
λατρεύουμε του ΟΦΗ την Ιδέα..
Registration date : 27/05/2009
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Μπορεί να βάρεσε με τον ύμνο του ΟΦΗ και ο εξεταστής να ήταν ΠΑΣΟΛΕΣ....
Ρε αφήστε τα κινητά στο σπίτι, τι τα κουβαλάτε συνέχεια.......
Κάποτε δεν υπήρχανε, και εμείς κουβαλάγαμε μπεγλέρια.
Για τα μπεγλέρια δεν σε κόβουν όμως.....
Ρε αφήστε τα κινητά στο σπίτι, τι τα κουβαλάτε συνέχεια.......
Κάποτε δεν υπήρχανε, και εμείς κουβαλάγαμε μπεγλέρια.
Για τα μπεγλέρια δεν σε κόβουν όμως.....
Michael- Team Moderator
- Αριθμός μηνυμάτων : 10995
Ηλικία : 52
Ομάδα :
Ομάδα : Εθνικάρα
Registration date : 05/11/2008
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Τα μπεγλερια ειναι πλεον ξανα στην μοδα..Τουλαχιστον στο Ηρακλειο...
????????- Επισκέπτης
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_bio_gen_c_hmer_no_1106.pdf
Τα θέματα Βιολογίας (Γενικής Παιδείας)
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_fis_gen_c_hmer_no_1106.pdf
Τα θέματα Φυσικής (Γενικής Παιδείας)
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_ist_gen_c_hmer_no_1106.pdf
Τα θέματα Ιστορίας (Γενικής Παιδείας)
Τα θέματα Βιολογίας (Γενικής Παιδείας)
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_fis_gen_c_hmer_no_1106.pdf
Τα θέματα Φυσικής (Γενικής Παιδείας)
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/them_ist_gen_c_hmer_no_1106.pdf
Τα θέματα Ιστορίας (Γενικής Παιδείας)
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
και εδώ πάλι στη μόδα είναιgomez4 έγραψε:Τα μπεγλερια ειναι πλεον ξανα στην μοδα..Τουλαχιστον στο Ηρακλειο...
Σελίδα 1 από 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Σελίδα 1 από 7
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης